Ogłoszenie o konkursie ofert poprzedzającym zawarcie umów o udzielanie świadczeń zdrowotnych
OGŁOSZENIE
Rodzaj świadczeń: lecznictwo szpitalne
Zakres świadczeń:
- udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie obsługi Bloku Operacyjnego – pielęgniarstwo operacyjne
- udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie obsługi Bloku Operacyjnego – pielęgniarstwo anestezjologiczne z funkcją zastępcy kierownika Bloku Operacyjnego
Umowy zawierane będą na okres od 01.04.2014r. do 31.12.2015r.
Konkurs ofert kierowany jest do osób prowadzących działalność leczniczą, określoną w art. 5 Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz. U. nr 112 poz. 654 z późn. zm.).
Składanie ofert:
– Wymaga się złożenia oferty na obowiązującym formularzu (Formularz ofertowy).
- Oferty winny być złożone w zamkniętej kopercie (z dopiskiem nie otwierać), opisanej: „Konkurs Ofert” i ze wskazanym zakresem świadczeń, którego oferta dotyczy (pod rygorem odrzucenia).
- Każda ze stron ponumerowana i opatrzona podpisem osoby upoważnionej.
– Oferty należy składać do dnia 21.03.2014r. do godziny 15.00 w Kancelarii I piętro, pokój 12 w budynku administracji szpitala ul. M. Skłodowskiej-Curie 26.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.03.2014r.o godz.13.00, pokój nr 16 w budynku administracji szpitala.
Ze szczegółowymi warunkami konkursu (projektem umowy, regulaminem konkursu) zapoznać się można w pokoju nr 2 w budynku Administracji Szpitala przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 26 w Białymstoku, w którym również są do pobrania formularze ofertowe.
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu konkursu będzie umieszczone na tablicy ogłoszeń budynku Administracji Szpitala (parter) dnia 24.03.2014r. oraz opublikowane na stronie internetowej www.sniadecja.pl.
Komisja konkursowa zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert i terminu ogłoszenia rozstrzygnięcia konkursu ofert oraz do unieważnienia konkursu bez podania przyczyn.
Przeprowadzenie negocjacji z oferentami nie oznacza wyboru jego oferty.
DYREKTOR SZPITALA
Urszula Łapińska
Białystok dnia 17 marca 2014 roku.